כל מה שאנחנו עושות – אנחנו עושות טוב יותר עם שינת לילה איכותית. וכשמדובר במטרות החשובות לנו באמת כמו שחרור משקל, הגשמה מקצועית, כסף, אושר, זוגיות בריאה, או מקסום הפוטנציאל הגופני שלנו – אז שינה היא קריטית. אבל מה זה אומר לישון טוב? כמה שעות צריך כדי להיות במקסימום? בפרק הזה בעלי ואני חושפים את המדע, הכלים ותוכנית מעשית אחת פשוטה לשפר את הביצועים שלך באמצעות שינה

הנה חלק מהדברים שנגלה בפרק הזה:
– איך הגוף והגנטיקה שלנו משפיעה על דפוסי ההתנהגות שלנו עם שינה
– מה קורה לנו בזמן שינה, ומהו השלב הכי משמעותי במחזור השינה שלנו, שמשפיע ישירות על התפקוד שלנו ביום יום
– מהם 2 ההורמונים הקריטיים שעלינו להכיר בזמן שינה, ואיך להבטיח שהם יופרשו לגופנו במינון הנכון
– איך לדעת מהו זמן השינה המומלץ בלילה כדי שנהיה בביצועים גבוהים ואפקטיביות בתוך היום
– איך לתכנן את היום שלנו לשינה של מנצחים